Не соромтеся звертатися до нас, це безкоштовно!

+380 93 062 88 72

office@leona.ua

Leona
  • Послуги
    • Розробка сайтів
      • Розробка сайтів для малого бізнесу
      • Розробка інтернет-магазинів
      • Розробка корпоративних сайтів
      • Розробка односторінкових сайтів
      • Розробка освітніх сайтів
      • Розробка сайтів для медіа та ЗМІ
      • Розробка для некомерційних організацій
    • Адміністрування сайтів
    • Хостинг сайтів
  • Портфоліо
  • Студія
  • Кар’єра
  • Контакти
  • Блоґ
    • Бізнесу
    • Маркетинг
    • Розробка
    • Контент маркетинг
    • Бізнес кейси
Контакти з нами
  • Головна
  • Блоґ
  • Бізнесу
  • SEO тренди 2015 року

SEO тренди 2015 року

0
Четвер, 22 Січень 2015 / Опубліковано в Бізнесу, Новини

SEO тренди 2015 року

Які ключові тренди будуть формувати стратегії розвитку інтернет сайтів в 2015 році і подальшому майбутньому: мобільний веб, розумніший контент, персоналізація або надання виняткового користувацького досвіду?
Щоб відповісти на це питання, ми наводимо прогнози експертів у сфері інтернет-маркетингу на 2015 рік.

Голосовий пошук

Одним з нових трендів стане голосовий пошук. З приходом таких сервісів, як Google Now, Siri, Cortana та новий голосовий пошук на пристроях з ОС Windows 10, голосовий пошук поступово починає впливати на те, як формуються запити. Так, дуже скоро ми зможемо вже використовувати довгі запити, а не звичні нам короткі: замість «дешевий відпочинок Багами» ми почнемо спостерігати популяризацію запитів на кшталт «сімейний відпочинок на 4 на Багамах».

Це також означає, що семантичний пошук буде ставати все більш потужним. Спробуйте сьогодні вбити в пошуку «Я голодний». Ви отримаєте жахливі результати, замість того щоб побачити посилання на довколишні заклади харчування чи доставки їжі. Очевидно, що пошукові технології будуть ліквідувати ці прогалини в найближчому майбутньому і Ваш сайт повинен бути готовим до цього.

Мобільний пошук

Цей тренд нарощує свою силу вже 2 роки, і не втрачає своєї актуальності. У нас є клієнти, чий мобільний трафік виріс на 200% за 2014 рік, зайнявши майже половину вхідного трафіку на сайт.

Скоріш за все, Google стане по-різному ранжувати видачу, грунтуючись на типі пристрою, з якого відбувається пошук.

Google розпочав тести на дружність сайтів з мобільними пристроями, і в прийдешньому році вже не варто чекати того, що сайти, неадаптовані під перегляд з мобільних, виявляться на перших сторінках пошуку. Google Now і поведінку людини на Google Now будуть породжувати відмінності в пошукових результатах (звичайно, у зв’язці з геолокацією і персоналізацією сайтів під мобільні пристрої).

У зв’язку з цим, важливо правильно працювати із закликом до дії на мобільних сайтах. Кнопка “Зателефонувати” стає ключовим закликом до дії мобільних відвідувачів. Потрібно не просто вказати телефонний номер, але і змусити пошукову систему побачити, що відвідувач сайту зробив Вам дзвінок саме звідси. За таких умов пошукові роботи будуть піднімати сайт у пошуку, оскільки він зацікавив людину.

Відео

Крім очевидного росту мобільного пошуку, рекомендуємо звернути увагу і на зростаючу роль відео. У тисячах випадків пошуковий результат у вигляді відео – це найкраща відповідь. Так, на інформаційні запити завжди краще відповідати розповідаючи і показуючи, ніж просто розповідаючи. Відео, що показує, як зробити що-небудь, набагато корисніше, ніж кілька сторінок тексту з інструкцією.

Google дуже розумний і відмінно розуміє наміри користувачів. Ми б навіть рекомендували провести “інвентаризацію” сторінок, щоб зрозуміти, на які сторінки варто додати відеоролики, які доможуть здобути потрібну інформацію Вашим відвідувачам.

Персоналізація сайтів

Персоналізація сайтів зростатиме і надалі. Топ-менеджер і будівельник – це різні робочі класи населення. То чому вони повинні бачити одні й ті ж сайти в пошуку на перших місцях, коли їх інтереси зовсім різні? Правильний контент в правильний час і правильному місці – ось відповідь. І допоможуть нам у цьому великі аналітичні центри пошукових систем, які стануть ще більшими. Вже зараз сервіси розміщення реклами розпізнають інтереси людей і пропонують рекламу, яка буде цікавою цим людям. Це саме чекає і на пошукові системи. Маркетологи повинні дивитися на ці дані і приймати рішення щодня про те, як привести потрібних людей саме на Ваш сайт.

Захист та конфіденційність користувачів

Перенесення сайтів на безпечний протокол HTTPS є не тільки рекомендацією пошукових систем, але й фактором безпеки користувачів, які стають більш досвідченими і довіряють більше сайтам, які можуть надати їм безпечне з’єднання і всі відповідні заходи конфіденційності.

PR та заслужена популярність

Заробляння посилань на Ваш сайт з інших сайтів (заслужене, виправдане працею і знаннями), а не просто реміснича побудова посилального профілю. Фокус на створенні контенту і PR-роботі має стати основою стратегії. Старі техніки залишаються в минулому і наступає нова ера.

Взагалі просування сайтів розвивається по шляху інтеграції в інші галузі маркетингу. Це вже корисний контент, соціальні медіа, PR-кампанії. У майбутньому ми побачимо продовження і поглиблення цього тренду, особливо у частині взаємодії відвідувачів сайтів з контентом. А наступні фактори стануть ще вагомішими для просування сайтів:

  • Тривалість перегляду сторінки, що сигналізує про релевантності контенту;
  • Швидкість і якість завантаження сторінки;
  • Реалізація чуйного й оптимізованого під мобільні дизайну тематичних сторінок;
  • Тестування та оптимізація кнопок призову до дії;

Пошук фахівців та експертів – єдина проблема

Тепер, після виходу глобального оновлення алгоритмів Google, які відбулися у жовтні-листопаді 2015 р., наймання непрофесіоналів може обернутися фатальною катастрофою для Вашого бізнесу! У той же час, знайти компанії, яким можна довірити свій бізнес, і які володіють гарними ідеями щодо розвитку вашого бізнесу та професіоналами, які вже почали підлаштовуватись під нові алгоритми роботи з пошуковими системами вкрай важко.

  • Tweet

What you can read next

6 причин, чому Ваш бізнес потребує локального SEO
Яндекс бореться з SEO-посиланнями
SEO у період кризи

You must be logged in to post a comment.

Категорії

  • Бізнес кейси
  • Бізнесу
  • Дизайн
  • Контент маркетинг
  • Маркетинг
  • Новини
  • Реклама
  • Розробка
  • Сервіси

Інші публікації

  • Дюжина способів розкрутити свій інтернет-магазин.

    Звичайно, що інтернет-магазинів в одній тільки ...
  • Правильні розміри зображень в соціальних мережах для створення ідеальних профілів і контенту в 2018 році

    Розміри зображень в соціальних мережах впливают...
  • Практика просування інтернет-магазину косметики

    Із прогресивним зростанням показників інтернет-...
  • Прогнозовані SEO-тренди 2017 року від Leona

    Ось і закінчився 2016-й рік – насичений подіями...
  • До уваги власників веб-сайтів: потрібно платити новий податок

    Сьогодні Кабінет Міністрів одобрив проект закон...

Компанія

  • Відгуки
  • Партнери

Внутрішня діяльність

  • Презентація
  • Центр допомоги

Зовнішня діяльність

  • Прес-центр
  • Корпоративна відповідальність

Залишайся з нами

  • Конфіденційність
  • Реп’яшки

© 2014-2019 Leona.

ВВЕРХ