Не соромтеся звертатися до нас, це безкоштовно!

+380 93 062 88 72

office@leona.ua

Leona
  • Послуги
    • Розробка сайтів
      • Розробка сайтів для малого бізнесу
      • Розробка інтернет-магазинів
      • Розробка корпоративних сайтів
      • Розробка односторінкових сайтів
      • Розробка освітніх сайтів
      • Розробка сайтів для медіа та ЗМІ
      • Розробка для некомерційних організацій
    • Адміністрування сайтів
    • Хостинг сайтів
  • Портфоліо
  • Студія
  • Кар’єра
  • Контакти
  • Блоґ
    • Бізнесу
    • Маркетинг
    • Розробка
    • Контент маркетинг
    • Бізнес кейси
Контакти з нами
  • Головна
  • Блоґ
  • Бізнес кейси
  • SEO у період кризи

SEO у період кризи

0
Вівторок, 24 Лютий 2015 / Опубліковано в Бізнес кейси, Бізнесу

SEO у період кризи

У період економічного спаду всі компанії шукають шляхи підтримки свого бізнесу та способи стимулювання росту розвитку та просування своїх послуг. Проте зробити це досить нелегко. То як же зберегти і навіть примножити ефективність реклами та SEO в період фінансової нестабільності та кризи?

SEO в період економічного спаду

Дослідження статистичних даних показали, що різке скорочення рекламного бюджету під час економічного спаду сприяє подальшій втраті конкурентоспроможності.

Стратегія підтримки та розвитку маркетингу в кризовий час навпаки принесе власникам компанії тільки позитивні результати. Ви виграшно виглядатимете на тлі тих компаній, які значно зменшили маркетинговий бюджет або взагалі від нього, вважаючи що вони зекономлять частку бюджету компанії. Збереження грамотної маркетингової стратегії під час кризи допоможе компаніям не тільки пережити спад, але і плавно увійти в буденний режим після його закінчення. Правильний маркетинг обов’язково допоможе у важкий час утримати компанію “на плаву” і навіть обійти конкурентів.

Як економити на інтернет-маркетингу у період кризи

Послуги SEO та інтернет-маркетингових компаній іноді обходяться досить дорого. Однак ці витрати обов’язково окупляться. SEO компанії виконують всі види робіт з розкручування і оптимізації ресурсу, а також пропонують подальші стратегії його розвитку. Якщо Ваш бюджет дозволяє скористатися послугами SEO-компанії, зробіть це! Відсоток отриманої отриманого прибутку по відношенню до вкладених коштів (ROI) приємно здивує Вас.

Якщо все ж Ваші кошти в період спаду і так дуже обмежені, пропонуємо вам кілька способів, які допоможуть заощадити на SEO:

  • закупівля вічних посилань лише на тематичних ресурсах, які в підсумку обійдуться набагато дешевше, ніж орендовані;
  • написання або закупівля якісного унікального і цікавого читачам контенту, а не текстів, переповнених ключовими словами, які тільки відлякають відвідувача і не нададуть йому корисної інформації
  • більше часу приділяти на публікації тем на різноманітних тематичних форумах і управлінню репутацією компанії
  • оптимізовувати конверсію сайту, додавши адеси офісів, телефонні номери, карту, встановвивши callback-віджети, додати соціальні кнопки. І не забути “кнопки дії”, які спонукатимуть відвідувачів натиснути на них і побачити найбільш важливу інформацію, наприклад, знижки на продукцію, сторінку з акцією або сторінку з вашими контактами.

Навіщо інвестувати в SEO та інтернет-маркетинг під час фінансового спаду?

Навіть у період кризи клієнти і покупці активно порівнюють компанії. Якщо компанія-конкурент в чомусь виявиться кращою від Вашої, є ризик того, що клієнти підуть саме до них. Тому завжди намагайтеся підтримувати імідж компанії у найкращому вигляді.

SEO в період економічного спаду – непогана ідея. Відсутність коштів необов’язково має на увазі припинення будь-яких маркетингових стратегій. Адже SEO може бути економічним і ефективним навіть у період кризи. Та і закриття маркетингових кампаній не зекономить Ваш бюджет, а лише зменшить потік клієнтів в декілька разів і це обійдеться компанії ще більшими фінансовими збитками. Чи варто відмовлятися від SEO та інтернет маркетингу – вирішувати Вам. А ми в свою чергу покажемо Вам кейс одного із наслідків відмови.

  • Tweet

What you can read next

Дюжина способів розкрутити свій інтернет-магазин.
SEO тренди 2016 року
Пошукова видача на мобільних пристроях

You must be logged in to post a comment.

Категорії

  • Бізнес кейси
  • Бізнесу
  • Дизайн
  • Контент маркетинг
  • Маркетинг
  • Новини
  • Реклама
  • Розробка
  • Сервіси

Інші публікації

  • Дюжина способів розкрутити свій інтернет-магазин.

    Звичайно, що інтернет-магазинів в одній тільки ...
  • Правильні розміри зображень в соціальних мережах для створення ідеальних профілів і контенту в 2018 році

    Розміри зображень в соціальних мережах впливают...
  • Практика просування інтернет-магазину косметики

    Із прогресивним зростанням показників інтернет-...
  • Прогнозовані SEO-тренди 2017 року від Leona

    Ось і закінчився 2016-й рік – насичений подіями...
  • До уваги власників веб-сайтів: потрібно платити новий податок

    Сьогодні Кабінет Міністрів одобрив проект закон...

Компанія

  • Відгуки
  • Партнери

Внутрішня діяльність

  • Презентація
  • Центр допомоги

Зовнішня діяльність

  • Прес-центр
  • Корпоративна відповідальність

Залишайся з нами

  • Конфіденційність
  • Реп’яшки

© 2014-2019 Leona.

ВВЕРХ