Не соромтеся звертатися до нас, це безкоштовно!

+380 93 062 88 72

office@leona.ua

Leona
  • Послуги
    • Розробка сайтів
      • Розробка сайтів для малого бізнесу
      • Розробка інтернет-магазинів
      • Розробка корпоративних сайтів
      • Розробка односторінкових сайтів
      • Розробка освітніх сайтів
      • Розробка сайтів для медіа та ЗМІ
      • Розробка для некомерційних організацій
    • Адміністрування сайтів
    • Хостинг сайтів
  • Портфоліо
  • Студія
  • Кар’єра
  • Контакти
  • Блоґ
    • Бізнесу
    • Маркетинг
    • Розробка
    • Контент маркетинг
    • Бізнес кейси
Контакти з нами
2
Середа, 23 Травень 2018 / Опубліковано в Бізнесу, Дизайн, Контент маркетинг, Маркетинг

Правильні розміри зображень в соціальних мережах для створення ідеальних профілів і контенту в 2018 році

Розміри зображень в соціальних мережах впливають на рівень якості, який ви отримуєте від свого візуального контенту. Ось корисна інфографіка, яка допоможе вам вибрати правильні розміри для ваших зображень та відео.

Поліпшення зображень профілю

Перше місце, де потрібно враховувати розміри зображень в соціальних мережах, – це зображення вашого профілю. Це дуже важливо, оскільки вони часто відображаються занадто маленькими. Навіть найменша похибка може привести до того, що зображення будуть нерозбірливими.

YouTube дозволяє користувачам завантажувати зображення профілю 800 x 800 пікселів. Потім вони відображаються на 98 x 98 пікселів у вигляді значка каналу на вашій домашній сторінці, як показано нижче, і набагато меншими в інших місцях.

Як LinkedIn, так і Twitter мають розміри зображень профілю розміром 400 x 400 пікселів. Оскільки вони відображаються всередині кругового кордону, вам слід правильно визначити центр зображення. Дотримуйтесь цих корисним правил для вибору відповідних зображень ваших профілів LinkedIn і Twitter.

Pinterest дозволяє зображення профілю розміром всього 165 х 165 пікселів. Якщо ви його правильно оптимізуєте, то цього буде достатньо, щоб люди могли легко розпізнати ваші зображення.

Створення правильних розмірів банера

Ось три необхідних розмірів банерів для деяких популярних соціальних мереж:

  • YouTube: 2560 x 1440 пікселів
  • Twitter: 1500 x 500 пікселів
  • Особисті сторінки LinkedIn: 1584 x 396 пікселів
  • Бізнес-сторінки LinkedIn: 1536 x 768 пікселів

Ви не можете ігнорувати зображення банерів, тому що саме вони є невід’ємною частиною візуальної ідентифікації вашого профілю в соціальних мережах.

Ознайомтеся з наведеною нижче інформацією про необхідні розміри зображень в соціальних мережах на інших платформах. Ми хочемо надати ряд вказівок, як створювати найкращі зображення.

Розміри зображень для Instagram

instagram

Сайт дозволяє користувачам завантажувати фотографії в трьох різних розмірах:

  • Квадратні фотографії: 1080 x 1080 пікселів, зменшені до 612 x 612 пікселів і відображаються в каналах 510 x 510 пікселів.
  • Портретне зображення: 1080 x 1350 пікселів, зменшено до 600 x 749 пікселів.
  • Пейзажні зображення: 1080 на 566 пікселів, користувачі також можуть завантажувати 600 x 400-піксельних зображень.

Зверніть увагу на зміни розміру під час завантаження, щоб бути впевненими, що якість зберігається при відображенні зображення.

Розміри зображень для Twitter

twitter

Twitter має кілька варіантів:

  • Мінімальний розмір для твітів – 440 x 220 пікселів.
  • Максимальне значення – 1024 x 512 пікселів.
  • Максимальний розмір файлу – 5 МБ для фотографій і 3 МБ для анімованих GIF.

Всі зображення відображаються у вигляді 506 x 253 зображень в потоці, незалежно від їх розміру.

Розміри зображень для Pinterest

pinterest

Для закріплення зображень потрібна мінімальна ширина 600 пікселів. У сайту немає вимог до високої якості зображення, що дає можливість збільшувати будь-які фотографії.

Рекомендовані розширення відео

youtube

Інфографіка також надала рекомендовані вимоги для відео, що завантажуються на дві різні платформи:

  • YouTube: завантажені відео повинні бути 1280 x 720 пікселів, які будуть класифіковані як відео в форматі Full HD. Вони також повинні мати співвідношення сторін 16: 9.
  • Історії Instagram: 750 x 1334 пікселів. Максимальна тривалість відео Stories становить 10 секунд.

Наявність правильних розмірів зображення в соціальних мережах робить візуальний контент більш помітним і привабливим для вашої аудиторії, збільшуючи кількість підписників. Використовуйте цю інфографіку в якості посилання при розробці вашого візуального медіа-контенту, щоб залучити більше аудиторії.

  • Tweet

What you can read next

SEO тренди 2015 року
Дюжина способів розкрутити свій інтернет-магазин.
Google Business View – нові можливості для українського бізнесу

You must be logged in to post a comment.

Категорії

  • Бізнес кейси
  • Бізнесу
  • Дизайн
  • Контент маркетинг
  • Маркетинг
  • Новини
  • Реклама
  • Розробка
  • Сервіси

Інші публікації

  • Дюжина способів розкрутити свій інтернет-магазин.

    Звичайно, що інтернет-магазинів в одній тільки ...
  • Практика просування інтернет-магазину косметики

    Із прогресивним зростанням показників інтернет-...
  • Прогнозовані SEO-тренди 2017 року від Leona

    Ось і закінчився 2016-й рік – насичений подіями...
  • До уваги власників веб-сайтів: потрібно платити новий податок

    Сьогодні Кабінет Міністрів одобрив проект закон...
  • Google Business View – нові можливості для українського бізнесу

    Google Business View – це найновіший інструмент...

Компанія

  • Відгуки
  • Партнери

Внутрішня діяльність

  • Презентація
  • Центр допомоги

Зовнішня діяльність

  • Прес-центр
  • Корпоративна відповідальність

Залишайся з нами

  • Конфіденційність
  • Реп’яшки

© 2014-2019 Leona.

ВВЕРХ